جهت مشاهده به مجموعه چکیده مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی کلیک نمایید. چکیده مقالات

به اطلاع علاقه مندان و پژوهشگران محترم میرسانیم به گزارش کمیته خبر و اطلاع رسانی کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، در نیمه اول آبان ماه ۱۳۹۱ چکیده مقالات نخستین کنگره در این سایت قرار خواهد گرفت.

آیت‌الله مصباح یزدی با تاکید بر تدوین و تبیین چگونگی رسیدن به علوم انسانی اسلامی گفت: اگر ما در مقابل علوم غربی موضع می گیریم و می خواهیم دانشگاه ها را از آن پاک کنیم به دلیل نقص موجود در این علوم است که باعث انحراف می شود. ما می خواهیم این نقص ها را […]

بخش بین المللی نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی فردا ساعت ۹ صبح با حضور علامه آیت الله مصباح یزدی و صاحب نظران داخلی و خارجی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار می شود . گفتنی است ، در این بخش ۱۵ نفر میهمان خارجی شرکت می کنند و تمام مقاله […]

تندیس جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی ویژه نوآوری و نظریه پردازی توسط آیت الله مصباح یزدی رونمایی شد. به گزارش ستاد خبری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، بر اساس اعلام شورای سیاست گذاری هرساله جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به برترین نظریه و نوآوری علمی از میان جدیدترین نظریات ارائه شده در جهان و […]

تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان آبان ماه ۱۳۹۰

به گزارش کمیته اطلاع رسانی از دبیرخانه کنگره،با توجه به استقبال ویژه از نخستین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی و درخواست‌های مکرر برای تمدید مهلت ارسال چکیده‌ها، بدین وسیله به اطلاع استادان، پژوهشگران و علاقه‌مندان محترم می‌رساند، تاریخ دریافت چکیده مقالات تا ۳۰/۸/۹۰ تمدید شد.

لازم به ذکر است تاریخ دریافت اصل مقاله همان ۱۵ بهمن‌ماه می‌باشد.

۱۴ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. احمد گفت:

    باسلام
    ممنون ازاینکه زمان ارسال چکیده روتمدیدکردیدوبنظربنده اولین کنگره ای است که بهترین راهنمایی هاروبه اعضامیده.دلیلشم اینه که بنده یه چکیده روارسال کردم ولی کمتراز۲روزسردبیرمحترم ازطریق ایمیل بنده رودرجریان گذاشتن که موضوعم مطابق بامحورهای کنگره نیست که مانع اتلاف وقت بنده شد.بازهم ازفعالیت شبانه روزی شمامتشکرم.

  2. علی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    تمدید زمان ارسال چکیده من را ترقیب کرد که شروع به نگارش کنم
    از شما سپاسگزارم

  3. احمد خوشگفتار گفت:

    سلام. ممنون از اطلاع رسانی شما.

  4. ظهیراحمدی گفت:

    سلام
    اینجانب نیز ایده ای در خصوص تفاوت بنیادین علوم انسانی غربی و اسلامی دارم که نیاز به تحلیل و بررسی بیشتری داشتم. بعد از اینکه از تمدید فرصت ارسال چکیده مطلع شدم؛ خوشحال شده و با فراغ بیشتری به پردازش ایده مد نظر می پردازم.
    سپاس آرزوی سلامتی برای همه دست اندرکاران

  5. مصطفی گفت:

    با سلام
    بعد از این هم تمدید کردن مهلت دریافت چکیده ها و این همه تلاش هنوز نگفتید که چه زمانی چکیده های برگزیده را برای ارسال متن نهایی معرفی می کنید؟
    با تشکر

  6. گلبرگ گفت:

    سلام . من یک سوال دارم . اگر لطف کنید پاسخ بدید . چون به شدت درگیر این موضوع هستم . و برای تهیه چکیده به پاسخ احتیاج دارم .
    موضوع مقاله باید زیر مجموعه نه مبحث مطرح شده باشد یا دقیقا خود آن مباحث مطرح شده ؟
    مثلا اگر فردی آماده پژوهش در حوزه ” کاربردی سازی علوم انسانی ” باشد باید عینا این موضوع را برای مقاله خود انتخاب کند و راجع به کلیه علوم انسانی در مقاله خود کار کند و یا اینکه اگر با توجه به رشته تحصیلی خود مثلا بحث ” کاربردی کردن روانشناسی اسلامی ” را مطرح کند می تواند در کنگره شرکت کند ؟
    با تشکر . اگر زودتر پاسخ بدید ممنون می شم .

    • Admin گفت:

      با عرض سلام و وقت بخیر
      ارائه مقاله فقط کافیست زیرمجموعه علوم انسانی اسلامی قرار گیرد و الزامی برای استفاده از عناوین اصلی عنوان شده نیست.
      موفق باشید.

  7. گلبرگ گفت:

    با سلام مجدد و خسته نباشید .
    برای ارسال چکیده چه اطلاعات جانبی از نویسنده و یا نویسندگان لازم به ذکر است ؟
    ممنون

    • Admin گفت:

      با سلام و وقت بخیر
      مقطع تحصیلی و یا سمت علمی کافیست.
      موفق باشید