دسته‌ها
اخبار

جلسه رونمایی و بررسی کتاب «گفتارهایی در عدالت اجتماعی»


?تجربه‌های ملی و بین‌المللی در موضوعات مختلف نشان داده است که مسیر تضارب آراء و گفتگوهای علمی بین اندیشمندان و علاقمندان این حوزه می‌تواند گام‌هایی اولیه برای تحقق گفتمان‌سازی ارزش‌های محوری در سطح نخبگانی و عامه مردم باشند.

?هسته عدالت‌پژوهی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، در گام ابتدایی و با محوریت موضوع عدالت، 40 جلسه بحث و تبادل نظر علمی را بین اساتید و دانشجویان دانشگاه در حوزه‌های مختلف علمی، سامان‌دهی کرده است. حاصل این گفتگوها و بررسی ابعاد مختلف مسئله عدالت اجتماعی و عدالت‌پژوهی در قالب جلد اول کتاب «گفتارهایی در عدالت اجتماعی» توسط انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) منتشر و در اختیار علاقمندان این عرصه قرار گرفته است.

?در راستای معرفی هدفمندتر این اثر و همچنین تحلیل و بررسی آن توسط محققان و صاحبنظران عرصه عدالت و عدالت‌پژوهی، نشستی در روز دوشنبه 20 دی‌ماه 1395 و با حضور نویسندگان کتاب و آقایان دکتر خاندوزی(عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی(ره)) و دکتر نصرت پناه(عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع)) از ساعت 15:30 لغایت 17:30 در محل پاتوق کتاب صادق(جنب درب اصلی دانشگاه امام صادق(ع)) برگزار خواهد شد.

? از کلیه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران، عدالت‌خواهان و عموم علاقمندان دعوت می‌شود با حضور خود، زینت‌بخش این محفل علمی باشند.