جهت مشاهده به مجموعه چکیده مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی کلیک نمایید. چکیده مقالات

به اطلاع علاقه مندان و پژوهشگران محترم میرسانیم به گزارش کمیته خبر و اطلاع رسانی کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، در نیمه اول آبان ماه ۱۳۹۱ چکیده مقالات نخستین کنگره در این سایت قرار خواهد گرفت.

آیت‌الله مصباح یزدی با تاکید بر تدوین و تبیین چگونگی رسیدن به علوم انسانی اسلامی گفت: اگر ما در مقابل علوم غربی موضع می گیریم و می خواهیم دانشگاه ها را از آن پاک کنیم به دلیل نقص موجود در این علوم است که باعث انحراف می شود. ما می خواهیم این نقص ها را […]

بخش بین المللی نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی فردا ساعت ۹ صبح با حضور علامه آیت الله مصباح یزدی و صاحب نظران داخلی و خارجی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار می شود . گفتنی است ، در این بخش ۱۵ نفر میهمان خارجی شرکت می کنند و تمام مقاله […]

تندیس جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی ویژه نوآوری و نظریه پردازی توسط آیت الله مصباح یزدی رونمایی شد. به گزارش ستاد خبری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، بر اساس اعلام شورای سیاست گذاری هرساله جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به برترین نظریه و نوآوری علمی از میان جدیدترین نظریات ارائه شده در جهان و […]

زمان ارسال اصل مقاله تمدید شد

دبیرخانه‌ی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی شاهد تماس‌ها و ایمیل‌های بسیاری به منظور تمدید مهلت ارسال مقالات بوده است. در پی جلسه فوری شورای سیاست گذاری همایش  به اطلاع نویسندگان محترم مقالات می رسانیم با احترام به درخواست شما پژوهشگران، این مهلت تا پایان روز یکشنبه مورخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ تمدید می‌گردد.

 

۱۱ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. سلام و عرض احترام
    به حسن توجه جنابان به درخواست پژوهشگران
    امید که همواره در ضل سایه لایزال الهی موید باشید

  2. محمدرضا فرید گفت:

    سلام علیکم؛
    از توجه و اهمیت شمابه درخواست ها سپاسگزارم.

  3. منوچهر شجاعی گفت:

    سلام علیکم
    ان شاءا… که این همایش هم همچون همایش های سابق برکات خوبی داشته باشد.
    موفقیت شما را از خداوند متعال خواستارم.

  4. مهدی عبدالهی گفت:

    سلام علیکم
    با تشکر از زحمات همه دست اندرکاران محترم همایش
    با توجه به این که مقالات را باید از طریق ایمیل ارسال نماییم، اما امروز سامانه ایمیل یاهو و جی میل هر دو مشکل دارند، مستدعی است در حد یکی دو روز مهلت ارسال مقالات را تمدید فرمایید.
    حق نگهدارتان

    • Admin گفت:

      ضمن تشکر از نظر شما
      لطفا جهت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایید.
      (شما می توانید با ساختن ایمیل ملی این مشکل را برای همیشه از پیش رو بردارید mail.iran.ir)

  5. کمال گفت:

    با سلام
    می خواستم بدونم زمان اعلام داوری مقالات کی هست ؟

    با تشکر

    • Admin گفت:

      سلام
      با توجه به تغییرات لحظه ای وضعیت ارزیابی و لطفا با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید.

  6. محسن گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید. لطفا زمان اعلام نتایج داوری را اعلام فرمایید . خواهشمند است اطلاع رسانی در این خصوص قبل از پایان سال صورت پذیرد. پیشاپیش بذل توجه شما موجب مزیذ امتنان می باشد.

    • Admin گفت:

      سلام
      تمامی مقالات جهت ارزیابی به داوران محترم تحویل داده شده و داوران نیز به محض ارزیابی نتیجه ارزیابی را به دبیرخانه اعلام خواهند کرد. لطفا جهت اطلاع از وضعیت یا پاسخ ارزیابی با دبیرخانه قم تماس بگیرید.
      با تشکر

  7. کمال گفت:

    با سلام
    انشاالله کی نتایج نهایی مقالات فرستاده شده را اعلام میکنید. حداقل یه تاریخی مشخص کنید مثل همایشهای دیگه. که ما هر روز(با این سرعت خوب اینترنت!!!) به این سایت مراجعه نکنیم.

    • Admin گفت:

      با عرض سلام و وقت بخیر
      پژوهشگر محترم پس از ارزیابی نهایی مقاله شماو مشخص شدن نتیجه توسط اساتید ارزیاب از طریق آدرس ایمیل شما، به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
      با تشکر