دسته‌ها
اخبار

آیین بزرگداشت فقیه الاقتصاد استاد سیدعباس موسویان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مرکز صدرا، به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی آیین بزرگداشت فقیه الاقتصاد استاد سیدعباس موسویان با سخنرانی آیت الله رشاد و آیت الله حسینی بوشهری۲۱ مهرماه جاری در قم برگزار می شود.

همزمان با نخستین سالگرد ارتحال عضو فقید هیات علمی گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین استاد سیدعباس موسویان، آیین بزرگداشت علمی این فقیه اقتصادی در شهر مقدس قم برگزار می شود.

در این مراسم آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور و آیت الله علی اکبر رشاد رییس و موسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن آقانظری عضو هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ایراد سخنرانی خواهند داشت.

رونمایی از کتاب مجموعه مقالات همایش، برگزاری نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی استاد موسویان و ارائه چند مقاله تخصصی در حوزه بررسی آراء و اندیشه های این فقیه اقتصادی از دیگر برنامه های این آیین بزرگداشت خواهد بود.

لازم به ذکر است استاد سیدعباس موسویان عضو هیات علمی و استاد تمام گروه اقتصاد پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه پس از سه دهه مجاهدت علمی بی وقفه در زمینه های نظریه پردازی، گرهگشایی معرفتی و کاربردی در عرصه های مختلف اقتصاد اسلامی و از چهره های ماندگار بانکداری اسلامی مرداد ماه سال ۹۹ در اثر ابتلاء به ویروس منحوس کرونا درگذشت.

bozorggdasht - آیین بزرگداشت فقیه الاقتصاد استاد سیدعباس موسویان برگزار می شود

گفتنی است آیین بزرگداشت فقیه الاقتصاد استاد سیدعباس موسویان عصر چهارشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور اساتید و صاحبنظران اقتصادی، دانشجویان و دانش پژوهان و همکاران و دوستداران و خانواده مکرم آن استاد فقید در تالار استاد سیدعباس موسویان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می شود.

علاقمندان همچنین می توانند این مراسم را به صورت زنده و مستقیم با ترافیک رایگان از این طریق مشاهده کنند.